Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výchovně-vzdělávací proces ve francouzské mateřské škole
Levová, Kateřina ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Machleidtová, Silva (oponent)
Název bakalářské práce : Výchovně-vzdělávací proces ve francouzské mateřské škole Tato práce se zabývá tématem procesu výchovy a vzdělávání ve francouzské mateřské škole. Pod tímto pojmem je zahrnuto veškeré pedagogické působení na žáka během jeho docházky do mateřské školy. Řešení práce vychází z literární rešerše a vlastního výzkumu. Výzkum byl uskutečněn za prvé formou pozorování průběhu vyučování ve třídách tří francouzských mateřských škol a za druhé formou rozhovoru se zde vyučujícími pedagogy. Obsah práce je rozdělen do šesti hlavních oblastí. První část je úvod do problematiky procesu výchovy a vzdělávání v mateřské škole. Zaměřuje se na cíle vzdělávání a výchovy a časově tento proces vymezuje. Druhá oblast se zabývá podmínkami, činiteli a organizací výuky ve třídě. Třetí oblast se věnuje vzdělávacím a výchovným činnostem - je zde uvedena jejich charakteristika, klasifikace a jejich souvislosti s oblastmi rozvoje ze vzdělávacího programu. Čtvrtá oblast je věnována konkrétním příkladům činností s komentářem. Poslední oblast se zabývá hodnocením žákova pokroku v průběhu docházky a uzavírá téma výchovne- vzdělávacího procesu. klíčová slova : výchova a vzdělávání v mateřské škole, výuka v mateřské škole, rámcový vzdělávací program, podmínky pro vzdělávání, faktory vzdělávání, organizace...
Výchovně-vzdělávací proces ve francouzské mateřské škole
Levová, Kateřina ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Machleidtová, Silva (oponent)
Název bakalářské práce : Výchovně-vzdělávací proces ve francouzské mateřské škole Tato práce se zabývá tématem procesu výchovy a vzdělávání ve francouzské mateřské škole. Pod tímto pojmem je zahrnuto veškeré pedagogické působení na žáka během jeho docházky do mateřské školy. Řešení práce vychází z literární rešerše a vlastního výzkumu. Výzkum byl uskutečněn za prvé formou pozorování průběhu vyučování ve třídách tří francouzských mateřských škol a za druhé formou rozhovoru se zde vyučujícími pedagogy. Obsah práce je rozdělen do šesti hlavních oblastí. První část je úvod do problematiky procesu výchovy a vzdělávání v mateřské škole. Zaměřuje se na cíle vzdělávání a výchovy a časově tento proces vymezuje. Druhá oblast se zabývá podmínkami, činiteli a organizací výuky ve třídě. Třetí oblast se věnuje vzdělávacím a výchovným činnostem - je zde uvedena jejich charakteristika, klasifikace a jejich souvislosti s oblastmi rozvoje ze vzdělávacího programu. Čtvrtá oblast je věnována konkrétním příkladům činností s komentářem. Poslední oblast se zabývá hodnocením žákova pokroku v průběhu docházky a uzavírá téma výchovne- vzdělávacího procesu. klíčová slova : výchova a vzdělávání v mateřské škole, výuka v mateřské škole, rámcový vzdělávací program, podmínky pro vzdělávání, faktory vzdělávání, organizace...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.